Logo-sani2all-online sanitair-200x200

Garantie & Retourneren

Ons Webwinkeladres is : http://www.sani2all.nl/,

Dank U voor het bezoeken van onze site. Wij zijn als bedrijf gericht om U een zo prettig mogelijke ervaring te bieden.

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling en wil je deze retourneren? Lees dan hier wat de mogelijkheden zijn.

RETOURNEREN

Het retourproces bij een online bestelling via de webshop

Wanneer je als consument via de webshop je bestelling hebt geplaatst, krijg je na ontvangst van je bestelling 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen kun je via info@sani2all aangeven dat je jouw bestelling retour wilt sturen. De producten moeten uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket terug zijn gestuurd. Zodra wij de producten hebben ontvangen, in originele verpakking en onbeschadigd, word het bedrag zo spoedig mogelijk naar je overgemaakt.

Wil je (een deel van) de bestelling retour sturen? Volg dan de volgende stappen:

  1. Verpak je bestelling zoveel mogelijk in originele staat, ongebruikt en onbeschadigd met alle geleverde toebehoren. Is dit niet het geval, dan hebben wij het recht om het geretourneerde artikel niet te accepteren. Voor het retourneren van een pallet zullen de retourkosten voor jezelf zijn.
    Graag ontvangen wij bij je retourpakket ook (een kopie van) je pakbon/factuur zodat wij je retour sneller kunnen verwerken.
  2. Voor het retourneren van de producten ontvangt je een mail met daarin een retourlabel van DHL die je op het pakket kunt plakken. Je kunt het pakket inleveren bij een DHL afleverpunt. Voor retourneringen ben je verantwoordelijk voor de zending; daarom is het belangrijk om de goederen goed te verpakken. Gebruik hier voor onze retourlabel die we je toesturen. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
  3. Het geld wordt meestal binnen 5 werkdagen na ontvangst en verwerking van de geretourneerde producten teruggestort op het rekeningnummer waarmee betaald is. Soms gebeurt dit zelfs binnen één dag.

Mogen de producten niet als pakket verstuurd kunnen worden, dan mag je contact met ons opnemen voor het verzenden via pallet, wij kunnen dit vaak door prijsafspraken met onze transporteurs meestal voor een betere prijs voor je retour zenden. Wij verrekenen dit met het terug te storten bedrag. uiteraard communiceren wij dit met je.

Ons Retouradres is:
Sani2all B.V.
T.a.v. Afdeling retouren
Roorveld 20a
6093PL Heythuysen

GARANTIE

Het assortiment van Sani2all bestaat uitsluitend uit producten van hoge kwaliteit, maar het kan natuurlijk voorkomen dat een product niet naar behoren werkt. Daarom heb je bij Sani2all recht op standaard minstens 2 jaar garantie. Er zijn ook producten die langer garantie bieden. Deze garantieduur kun je terugvinden in onze webshop bij de producten.

Garantie op fabrieksfouten

Bovenstaande garantiebepaling heeft alleen betrekking op fabrieksfouten. Problemen die ontstaan door onjuist gebruik of enige vorm van slijtage zullen niet in aanmerking komen voor de garantie.

Wat te doen bij een defect product?

Wanneer je aanspraak wilt doen op de garantie, kun je contact opnemen met ons, via info@www.sani2all.nl of WhatsApp 06-51779863. Wij vragen je om een foto te maken van het defect van het betreffende product. Hiermee kunnen wij zien wat er aan de hand is en sneller met een oplossing komen. De klacht zal binnen dertig dagen worden afgehandeld. Mocht dit door welke oorzaak dan ook niet lukken, dan brengen we je hiervan op de hoogte. Wij zullen het probleem vervolgens zo snel mogelijk behandelen.

Controleer je bestelling zorgvuldig

Controleer je bestelling bij levering of na het afhalen zorgvuldig. Wanneer er iets niet klopt of merkt dat de verpakking kapot is, dan kan je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Laat de verpakking dicht en maak een foto. Wij zullen dan zo snel mogelijk met een passende oplossing komen!